Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 17:21 - Чернова на живота ми ...
Автор: dete Категория: Лични дневници   
Прочетен: 910 Коментари: 0 Гласове:
2



Искаш ли да избягаме някъде , Любов ?! Само двамата ! Скрити от целия свят ! Прикрити от упреци и нападки ! Но открити между нас и това , което си имаме! То е хубаво , нали?! Истинско е ! Неподправено ! Нефалшиво ! Всяка дума , всеки жест - усмивка ... толкова са истинкси ! Искаш ли , Любов?! Където и да е ! Накрая на света ! С теб ! Имам ти доверие ! И си имам вече само теб ! Изгубих всичко друго ! Всичко , което съм обичала . Остана ми ти ! Единствен ти ! И без теб ... не би имало смисъл . Нищичко не би имало смисъл ... Сега живея с теб , заради теб ! Просто е , нали ?! Искаш ли да бъдем само двамата , в спокойствие и тишина , и само да се любим ... Искаш ли , Любов?! Нека напишем чернова ! На нашата си любов ! И нашето си ежедневие ... Не искам да те пусна никъде без мен . Остана само ти ! Веднъж ми каза : " тежки думи , Злато ! " . Но са истински и знаеш ... Всичко на света и моя свят си ти . И твоя свят ! Обичам те , Любов! Най-хубавото нещо ... Чувал си го милиони пъти ... Но не  така те разплаквам ! Аз зная как ... И зная как да те обичам . Зная какво е любов ... Любов ! Осъзната и цялостна . Обмислена и разумна . Бурна и искренна . Изпепеляваща и себеотричаща . Обичам хиляди неща. Обичах хиляди неща . Сега обичам теб ! Всеки ден ... всеки жест ... всеки поглед !
Нека си напишем чернова , Любов !



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dete
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42833
Постинги: 3
Коментари: 65535
Гласове: 1572
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930